یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

انواع تگ در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

انواع تگ در اینستاگرام

۳۸۱ بازديد

تگ در اینستاگرام

 

در آموزش های قبلی در مورد تگ کردن در اینستاگرام مفصل صحبت کرده ایم اما امروز میخواهیم در مورد انواع تگ در اینستاگرام صحبت کنیم که کلا چند نوع تگ یا همان منشن کردن وجود دارد یا به کدام تگ کردن منشن کردن گفته میشود و به کدام برچسب کردن میگویند.

این روز ها اهمیت استفاده از هشتگ در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام آنقدر اهمیت دار شده است که اگر از این قابلیت استفاده نکنید قطعا پیشرفت خاصی را در اکانت خود مشاهده نخواهید از این رو امروز میخواهیم در این مورد به گفتگو بپردازیم.

 

 

حتما بخوایند آموزش جامع: تگ کردن در اینستاگرام

 

 

انواع تگ کردن در اینستاگرام :

همانطور که از گفته های ما فهمدید ما امروز میخواهیم در مورد انواع مختلف تگ در اینستاگرام صحبت کنیم.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

 

منشن کردن زیر پست:

تگ کردن یک پیج زیر یک پست را منشن کردن میگویند در نظر بگیرید شما آی دی پیج یکی از دوستان خود را با استفاده از کاراکتر @ زیر یک پست تگ و آن را کامنت کرده اید خب این عمل شما باعث خواهد شد تا پیامی به ادمین اکانت تگ شده ارسال شود و در پی آن ادمین یا به تفسیری دوست شما، تگ شدن خود توسط شما را در زیر پست مربوطه مشاهده و در صورت خواست خود به آن عکس العمل نشان دهد.

تگ در اینستاگرام

 

 

 

 

 

برچسب کردن در پست:

قطعا تا به حال پست هایی را در اینستا دیده اید که وقتی یک بار آن عکس را لمس میکنید یک یا چند برچسب برای شما به نمایش در می آید این برچسب ها همان تگ کردن بر روی پست توسط ادمین منتشر کننده آن پیج میباشد و هنگامی که یکی از برچسب های مربوطه را لمس کنید وارد پیج فرد تگ شونده خواهید شد.

تگ در اینستاگرام

 

 

 

اما در پست های ویدیویی محل جاگیری تگ شونده ها در گوشه پایین پست میباشد و با لمس آیکون تگ، اکانت های تگ شده را میتوانید مشاهده کنید.

 

 

تگ کردن در کپشن:

همانگونه که میدانید کپشن اینستاگرام بخشی میباشد که شما میتوانید به صورت نوشتاری در زیر پست منتشر شده خود توضیحاتی را به بیننده و بازدید کننده ارائه بدهید. این امکان از قبل ها در اینستا وجود داشت و شما به راحتی میتوانستید هنگام انتشار یک پست در کپشن آن، اکانت خود و یا پیج های دیگر را تگ کرده تا دوستان و یا آشنایان تان را از این پست منتشر شده توسط خودتان با خبر و دیگران را با پیج های منشن شده آشنا کرده باشید.

تگ در اینستاگرام

 

 

 

 

تگ کردن در استوری اینستاگرام:

همانگونه که میدانید اینستاگرام تقریبا شش ماه قبل با آپدیت جدید و طوفانی خود که از اسنپ چت الهام گرفته بود بخش استوری یا همان داستان های خود را برای عموم فعال کرد. در همان اویل شما میتوانستید با استفاده از کاراکتر @ اکانت های مد نظر خود را در داستان های خود منشن کنید اما حال یک برچسب قشنگ و شیک برای این منظور اضافه شده که فقط میتوانید برای یک بار در هر استوری خود استفاده کنید البته اینستا محدویدیتی برای منشن کردن در استوری خود به کار نبرده است و شما میتوانید اکانتهای بیشتری را در استوری خود منشن کنید.

تگ در اینستاگرام

 

 

 

 

تگ کردن در بیو اینستاگرام:

دیگر قابلیت جدید اینستاگرام امکان اضافه کردن تگ در بیو اینستاگرام میباشد که شما از این پس میتوانید اکانت خود و یا هر اکانت دیگری را در بیو اینستاگرام خود تگ کرده تا به نوعی آن پیج را در دید عموم قرار داده باشید.

تگ در اینستاگرام

 

 

 

 

جمع بندی

امروز ما در مورد انواع تگ در اینستاگرام به گفتگو پرداختیم و همانگونه که مشاهده کردید در مورد تفاوت منشن کردن و برچسب کردن نیز صحبت هایی داشتیم اما در این بین سوالی که برخی از دوستان از ما میپرسیدند این بود که تگ کردن در استوری اینستاگرام به چند صورت امکانپذیر میباشد؟

به دو صورت استفاده از برچسب مخصوص منشن در اینستاگرام و استفاده از کاراکتر @ برای تگ کردن در استوری اینستاگرام استفاده کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.